 |
Forum Hondy CBR250R Informacje na temat motocykla Honda cbr250r i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomjag
Administrator
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polanica-Zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:01, 31 Maj 2016 Temat postu: Opinie: Wady i zalety CBR250R |
|
|
Postanowiłem opisać, co mnie się podoba w tym motocyklu, a co mnie irytuje.
Zacznę od wad.
-słabe oryginalne opony. Wiem, że mała CBR-ka to budżetówka, ale opony mogłyby być lepsze, co dopełniłoby wspaniałego trzymania się winkli. Jedynym pocieszającym faktem jest to, że konkurencja również korzysta z powyższych opon.
-brak wyświetlacza biegów. Dla mnie to ważne, cały czas szukam siódemki. wiem, że mało która Honda posiada fabrycznie taki gadżet, ale chociaż, żeby była zamontowana wtyczka typu plug&play do podłączenia tego ustrojstwa, ułatwiłoby to życie. a tak to trzeba kable ciąć - ja się na to nie zdecydowałem.
-bardzo rysująca się oryginalna owiewka. Wystarczy przejechać jakąś grubszą szmatką i od razu widać rysy. Zmieniłem z tego powodu na akcesoryjną, jak mi w serwisie Hondy porysowano. Mimo że najtańszą kupiłem, to jest więcej odporna na rysy. Wymiana wymaga duuużo cierpliwości, bo trzeba dosłownie rozebrać cały przód owiewki. Nie polecam niecierpliwym!
-brak regulowanych klamek". Kobietom naprawdę ciężko ogarnąć sprzęgło i hamulec na standardowych klamkach. Trzeba zamontować akcesoryjne regulowane. Kupiłem na e-bayu.
-niewygodne siedzenie pasażera. Co prawda nikt nigdy mnie nie woził, ale skargi małżonki na twardość tylnej kanapy zmusiły mnie do jej przerobienia. Niestety pomogło to w niewystarczającym stopniu.
-drogie akcesoria do montażu GPS. Tak naprawdę to tylko firma RAM coś robi i kosztuje to ok 300 PLN. Mnie udało się zakupić chińską alternatywę za mniej niż połowę tej ceny.
Reszta to już tylko zalety.
+małe spalanie. Jazda w przedziale 4,5-7 krpm gwarantuje spalanie na poziomie 3l, nawet mniej.
+świetna jazda po zakrętach. Motocykl w sumie sam skręca. Tylko mu nie przeszkadzać.
+niezawodny. Mam go 4 lata i nigdy mnie nie zawiódł.
+okresowość przeglądów. dzięki temu tak naprawdę spokojnie przegląd raz w roku. Przy innych maszynach może zdarzyć się to częściej.
Na razie to tyle co zauważyłem przez te cztery lata użytkowania.
Można by się czepiać, że motocykl jest za cichy na fabrycznym tłumiku i że chodzi jak skuter, ale dzięki temu na dłuższych trasach gwarantuje akustyczny komfort.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomjag dnia Wto 11:47, 31 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Norbertp83
Administrator
Dołączył: 26 Kwi 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŻRDW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:21, 31 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Trudno nie zgodzić się z Twoimi spostrzeżeniami .
Mi osobiście jakoś brak "cyferblatu" z oznaczeniem przełożeń nie przeszkadza, ale byłoby to niewątpliwą zaletą.
Motocykl w zasadzie bezobsługowy (poza serwisem olejowym i dbałością o napęd). To było dla mnie dużym wyznacznikiem pod kątem zakupu.
Irytują mnie najbardziej wibracje w jakie wpada silnik na wyższych obrotach, ale czego w sumie się spodziewać po "singlu"?
Zalety wg. mnie bardzo istotne:
- niska masa,
- łatwość prowadzenia,
- niskie koszty eksploatacji,
- ładny design.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|